På tillfälligt besök


Eftersom jag tillfälligt har trappat ner lite på bloggandet tycker jag att det passar ypperligt att bjuda in en gästskribent. Då detta ändå får anses vara lite av en modeblogg kan ämnesvalet som gästskribenten kommer skriva om tyckas märkligt. Men då jag och många med mig är väldigt nyfikna på det projekt som gästskribenten bedriver känns det ändå helt klockrent. Detta får presentera R som löpande under sommaren kommer att rapportera om hur projektet fortskrider. All text skrivs av R och kommer att publiceras ocensurerat. Jag avsäger mig därmed ansvaret för de åsikter och uttryck som kommer att framföras i inläggen. Första rapport kommer inom kort!

Kommentarer
Postat av: Mia

Spännande!

2009-07-14 @ 11:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0