Granen står så grön och grann...

 

I lördags skulle årets gran inhandlas. Detta köp brukar vanligtvis innefatta en hel del diskussioner om storlek. Är den tillräckligt hög? Är den för bred? Och framförallt, den är väl inte för gles? Årets inköp gick dock väldigt smidigt. Vi slog till redan på första stället vi tittade på. Så brukar det inte alltid vara. Det finns år då vi besökt både tre och fyra ställen innan vi slutligen bestämt oss. Och oftast har vi då återvänt till första stället. Hur som helst, efter mycket stretande från granförsäljarna för att lyckas paketera granen i ett nät kunde vi frakta hem den. Vissa tycker att den är lite, lite för stor...men det finns ju plats så varför inte. Jag är helnöjd!


Kommentarer
Postat av: A

Shit va gles däruppe och på tok för tät därnere...

2009-12-23 @ 22:52:22
Postat av: GlamChic

A: Tycker du? Jag tycker att den är fin! Att den är gles upptill gör ju bara att julgransdekorationerna träder fram ännu tydligare :)

2009-12-24 @ 11:18:20
URL: http://glamchic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, har haft lite dåligt samvete för min sågning. Den ser ju inte så tokig ut trots allt. Är nog bara avundsjuk för att jag själv inte införskaffat nån gran!

2009-12-28 @ 20:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0